Lapte de soia
Beneficii ale laptelui de soia pe care nu le stiai
1 februarie 2017
Ciocolata vegana
Ciocolata vegana, unde o gasim?
11 februarie 2017
Arata toate

Fibrele in alimentatie

Fibre

Fibrele sunt o grupa de alimente ce nu pot fi digerate de enzimele noastre intestinale, trece prin tot tractul nostru intestinal fara a fi digerat sau absorbit. Sunt doua tipuri de fibre: cele solubile si cele insolubile.

Fibrele insolubile: sunt gasite in grane, fructe si coji de legume, in seminte si nuci. Acestea previn constipatia atunci cand sunt consumate cu indeajuns de multa apa.

Fibrele solubile: aceste fibre absorb zahar, carbohidrati si grasimi. Ele pot scadea nivelul de colesterol in cazul unor persoane.

 Vegans who might be looking for the best green superfood powders that will help detoxify their bodies, have to read this post and learn more.

Pentru un stil de viata sanatos este recomandata consumarea ambelor tipuri de fibre. Ele sunt usor de gasit in fructe si legume. O alimentatie lipsita de fibre poate duce la afectiuni de la constipatii pana la diaree.

Legumele, granele, alunele si nucile sunt surse mai bogate in fibre decat fructele, spre exemplu. Toate mancarurile pe baza de plante contin o mixtura de fibre atat solubile cat si insolubile. Orzul si ovazul spre exemplu, sunt surse extraordinare de fibre solubile.

Incepe-ti ziua cu ovaz sau cereale la micul dejun. Sa mananci fructe si legume e intotdeauna o alegere potrivita, precum si alunele si nucile sunt perfecte pentru o gustare.