Beneficii ceai negru
Beneficii importante ale ceaiului negru
30 decembrie 2016
Seminte chia
Seminte de chia baza unui mic dejun gustari sanatoase
20 ianuarie 2017
Arata toate

De ce este bine sa consumam quinoa?

Cereale quinoa

Quinoa este cereala care ne ajuta sa ne mentinem tineri si sanatosi.

Cereale quinoaDe ce este bine sa consumam quinoa?

  • Contine proteine care se digera mai usor decat cele din carne
  • Intareste sanatatea, stimuland sistemul imunitar
  • Este o cereala bogata in vitaminele A, B, C, D, E, K, magneziu,
  • Reprezinta o adevarata sursa de calciu care se asimileaza usor
  • Nu produce colesterol
  • Reduce grasimile din sange
  • Scade riscul atacurilor de cord
  • Intareste rinichii
  • Stimuleaza dezvoltarea copilului
  • Imbunatateste capacitatea de a invata a copilului
  • Regleaza tensiunea datorita magneziului
  • Contine minerale precum mangan si cupru, actionand ca antioxidant
  • Hraneste flora intestinala
  • Contine omega 3
  • Elimina starile de ameteala si migrenele
  • Previne imbatranirea epidermei

Quinoa este un aliment bogat in proteine, proteine care se digera mult mai usor decat cele din carne. De asemenea cerealele quinoa sunt o sursa de calciu. Cerealele quinoa nu produce colesterol, dimpotriva, quinoa reduce nivelul grasimilor din sange si scade riscul atacurilor de cord.

Cum se prepara quinoa?

Foarte important: inainte de a fi gatite, semintele de quinoa trebuie tinute in apa aproximativ 15 minute, pentru a elimina gustul amar care poate aparea.

Quinoa se prepara asemanator cu orezul, prin fierbere, insa timpul de fierbere este mai mic decat la orez. Quinoa are avantajul ca nu este la fel de lipicioasa ca majoritatea cerealelor si are un gust bun, cu o usoara aroma de nuci. Quinoa poate fi asemanata cu orezul sau cu cuscusul si se poate gati in multe feluri:

  • Budinca
  • Ardei umpluti
  • Pilaf
  • Se adauga in salata alaturi de patrunjel, rosii, castraveti, masline si ceapa
  • Se poate adauga in lapte, alaturi de banane
  • Se adauga in supe
  • Se adauga in sosuri
  • Se poate servi la micul dejun, amestecata cu miere, nuci sau migdale
  • Faina de quinoa poate fi utilizata in panificatie in amestec sau simpla, daca se doreste un produs fara gluten

Pe scurt, quinoa este una dintre cerealele care ne mentin sanatosi, dar si tineri, mentinand sanatatea pielii si prevenind imbatranirea epidermei.